[POP/팝송 추천/듣기/영어] Marc Anthony - I Need To Know 가사 해석 번역 마크안소니 아이니드투노


 

[POP/팝송 추천/듣기/영어] Marc Anthony - I Need To Know 가사 해석 번역 마크안소니 아이니드투노

 

 ※ 영상이 안 나올 경우 댓글로 알려주시면 감사하겠습니다.  

 

They say around the way
You’ve asked for me
There’s even talk about
You wanting me
I must admit that’s what

I want to hear
But that’s just talk
Until you take me _there_

Chorus:

If it’s true don’t leave me
All alone out here
Wondering if you’re ever
Gonna take me there
Tell me what you’re feeling

‘Cause I need to know
Girl you gotta let me know
Which way to go
‘Cause I need to know
I need to know
Tell me baby girl
‘Cause I need to know
I need to know
I need to know
Tell me baby girl
‘Cause I need to know

My every thought
is of this being true
It’s getting harder
Not to think of you
Girl I’m exactly
Where I want to be
The only thing’s
I need you here with me

Repeat Chorus

 

당신이 나에 대해서 물어보았다고
주위에서 그러네요
당신이 나를 원하고 있다고
말하기도 하네요

내가 듣고 싶어하던 말이라는 걸
인정해야겠네요
하지만 당신이 나에게 직접 말하기 전까지는
그냥 소문일 뿐이에요

만약 그 말들이 사실이라면
날 이렇게 혼자 내버려두지 말아요
당신이 말해 줄런지를
고민하도록 버려두지 마세요

당신의 느낌을 말해주세요
왜냐하면 난 알아야만 해요
내가 어떤 방향으로
나가야 할지 알려주세요

왜냐하면 난 알아야만 해요
난 알아야만 해요
그대여 말해주세요
난 알아야만 해요

난 알아야만 해요
난 알아야만 해요
그대여 말해주세요
난 알아야만 해요

나의 이런 모든
생각들이 진실이라면
당신을 생각하지 않는다는 건
더욱 힘들 것 같아요
그대여, 내가 진정 원하는 거에요.
내가 오직 바라는 건
당신과 함께 여기에 있는 거에요.


728x90