[POP/팝송 추천/듣기/영어] Tom Jones - Delilah 가사 해석 번역 톰 존스 딜라일라


 

[POP/팝송 추천/듣기/영어] Tom Jones - Delilah 가사 해석 번역 톰 존스 딜라일라

 

 ※ 영상이 안 나올 경우 댓글로 알려주시면 감사하겠습니다.  
 

 

I saw the light on the night
that I passed by her window.
I saw the flickering shadows
of love on the blinds. 


She was my woman
As she deceived me I watched
And went out of mind


My, my, my Delilah
Why, why, why, Delilah
I could see that girl was no good to me
But I was lost like a slave
That no man could free


At break of day
When that man drove away
I was waiting
I crossed the street to her house
And she opened the door


She stood there laughing
I felt the knife in my hand
And she laughed no more


My, my, my Delilah
Why, why, why, Delilah
So before they come
to break down the door
Forgive me, Delilah
I just couldn't take anymore


She stood there laughing 
I felt the knife in my hand
And she laughed no more


My, my, my Delilah
Why, why, why, Delilah
So before they come
to break down the door
Forgive me, Delilah
I just couldn't take anymore
Forgive me, Delilah
I just couldn't take anymore 

 

 

그날 밤 나는 불빛을 보았지
그녀 창문 앞을 지나다가.
사랑을 나누는 두 그림자를 본 거야
블라인드에 비쳐 흔들거리는.

그녀는 내 사랑이었는데
나를 배신한 거야. 난 모든 걸 보았고 
이성을 잃었어

오 나의 나의 딜라일라
대체 왜 왜 딜라일라
그녀가 내게 따뜻하게 대하지 않는 걸 알면서도
나는 노예처럼 푹 빠져 있었지
어떤 남자도 그런 상태에선 벗어날 수 없어

날이 밝아와
남자가 차를 몰고 사라졌을 때
나는 기다리고 있었고
길을 건너 그녀 집으로 갔지
그리고 그녀가 문을 열었지

그녀는 웃으며 거기 서 있었고
나는 내 손에 칼이 들려 있는 걸 느꼈지
그리고 그녀는 더 이상 웃지 않았어

오 나의 나의 딜라일라
대체 왜 왜 딜라일라
사람들이 몰려와
문을 부수고 들어오기 전에
나를 용서해 줘, 딜라일라
난 정말 더 이상 참을 수 없었어

그녀는 웃으며 거기 서 있었고
나는 내 손에 칼이 들려 있는 걸 느꼈지
그리고 그녀는 더 이상 웃지 않았어

오 나의 나의 딜라일라
대체 왜 왜 딜라일라
사람들이 몰려와
문을 부수고 들어오기 전에
나를 용서해 줘, 딜라일라
난 정말 더 이상 참을 수 없었어
나를 용서해 줘, 딜라일라
난 정말 더 이상 참을 수 없었어

 

 

728x90