[POP/팝송 추천/듣기/영어] Perry Como - And I Love You So 가사 해석 번역 페리 코모 앤드 아이 러브 유 소


 

[POP/팝송 추천/듣기/영어] Perry Como - And I Love You So 가사 해석 번역 페리 코모 앤드 아이 러브 유 소

 

 ※ 영상이 안 나올 경우 댓글로 알려주시면 감사하겠습니다.  

 

 

And I love you so. 
The people ask me.
How I've lived till now. 
I tell them I don't know.

I guess they understand. 
How lonely life has been.
But life began again. 
The day you took my hand.

And,yes
I know how lonely life can be. 
The shadows follow me.
And the night won't set me free. 
But I don't let the evening
get me down. 
Now that you're around me.

And you love me too. 
Your thoughts are just for me.
You set my spirit free. 
I'm happy that you do.
The book of life is brief. 
And once a page is read.
All but love is dead. 
That is my belief.

And,yes
I know how lonely life can be. 
the shadows follow me.
And the night won't set me free. 
But I don't let the evening
get me down. 
Now that you're around me.


이토록 당신을 사랑합니다
어떻게 살아왔냐고 누가 물으면
나는 어떻게 얘기해야 할지 모릅니다

내가 얼마나 외롭게 지내왔는지를 
사람들이 더 잘 알고 있습니다
어느날 당신이 내 손을 잡아 주었을 때
내 인생이 새로운 출발을 했답니다

네,정말 그랬습니다
내가 알고 있는 인생은 외롭기만 했고
어두운 그림자가 나를 따랐을 뿐입니다
고독한 밤에서 벗어날 수 없습니다
그러나 저녁시간만큼은 나를 우울하게 만들지 못합니다
지금 당신이 내 곁에 있으니까요

당신도 나를 사랑하고
나만을 생각하고 있어요
당신은 나의 정신을 맑게 해 주었어요
당신의 그런 모습 때문에 나는 행복해요
인생이란 책은 간단해요
일단 한 페이지가 읽혀졌을 때
사랑만이 남을 뿐 나머지 모두는 쓸모없이 되고 말죠
나는 그렇게 믿고 있어요

네,정말 그랬습니다
내가 알고 있는 인생은 외롭기만 했고
어두운 그림자가 나를 따랐을 뿐입니다
고독한 밤에서 벗어날 수 없습니다
그러나 저녁 시간만큼은 나를 우울하게 만들지 못합니다
지금 당신이 내 곁에 있으니까요

 

728x90