[POP/팝송 추천/듣기/영어] Donny Osmond - Mother Of Mine 가사 해석 번역 도니 오스몬드 마더 오브 마인드


 

[POP/팝송 추천/듣기/영어] Donny Osmond - Mother Of Mine 가사 해석 번역 도니 오스몬드 마더 오브 마인드

 

 ※ 영상이 안 나올 경우 댓글로 알려주시면 감사하겠습니다.  

 

Mother of mine!
You gave to me all of my life to do as I please.
I owe everything I have to you.
Mother, sweet mother of mine!

Mother of mine!
You showed me the right way things should be done.
Without your love, where would I be?
Mother, sweet mother of mine.

Mother, you gave me happiness
much more than words can say.
I pray the Lord
that He may bless you every night and every day.

Mother of mine!
Now I am grown. And I can walk straight all on my own.
I'd like to give you what you gave to me.
Mother, sweet mother of mine.


나의 어머니!
당신은 내게 모든 삶을 바치셨지요
제가 가진 모든 것은 당신이 주신겁니다
어머니, 사랑하는 나의 어머니!

나의 어머니!
제게 세상의 이치를 알려주셨지요
당신의 사랑 없이, 제가 어디에 있겠습니까?
어머니, 사랑하는 나의 어머니

어머니, 당신은 내게 행복을 주었습니다
말로 형언할 수 없는 것이지요
주님께 기도합니다
항상 당신을 축복 해달라고

나의 어머니!
이제 전 장성했습니다. 그리고 제 주관대로 살아갈 수 있습니다
당신께서 제게 주신 것들을 돌려드리고 싶습니다
어머니, 사랑하는 나의 어머니.


728x90