[POP/팝송 추천/듣기/영어] Westlife - Fool Again 가사 해석 번역 웨스트라이프 풀 어게인


 

[POP/팝송 추천/듣기/영어] Westlife - Fool Again 가사 해석 번역 웨스트라이프 풀 어게인

 

 ※ 영상이 안 나올 경우 댓글로 알려주시면 감사하겠습니다.  

 

Baby, I know the story 
I've seen the picture 
It's written all over your face 
Tell me, what's the secret 
That you've been hiding 
Who's gonna take my place 

Chorus:
I should've seen it coming 
I should have read the signs 
Anyway...I guess it's over 
Can't believe that I'm the fool again 
I thought this love would never end 
How was I to know 
You never told me 
Can't believe that I'm the fool again 
And I who thought you were my friend 
How was I to know 
You never told me 

Baby, you should've called me 
When you were lonely 
When you needed me to be there 

Sadly, you never gave me too many chances 
To show how much I care 

(Chorus) 

About the pain and the tears 
Oh, Oh, Oh 
If I could, I would 
Turn back the time 

(Chorus) fade out


어떻게 되어가는 지 알 수가 있습니다.
상황이 그려지네요.
이미 당신 얼굴에 다 쓰여져 있으니까요.
당신이 숨기고 있었던 비밀을 말해 줘요.
그리고 누가 나의 자리를 앗아갈런지를

Chorus:
이별이 다가올 줄을 알았어야 하는데.
그 전조를 읽었어야 하는데.
어차피 이젠 다 끝난 것 같군요
내가 다시 바보 꼴이 된 게 믿어지지 않아요.
우리의 사랑은 결코 끝나지 않으리라 믿었는데.
당신이 말해 주지 않는데
제가 알 도리가 있나요.
내가 다시 바보 꼴이 된 게 믿어지지 않아요.
당신을 친구로 믿었던 나.
당신이 말해 주지 않는데 
제가 알 도리가 있나요.

그대여. 당신은 외로울 때
내가 거기에 있어야 할 때
전화를 했어야 해요.

슬프게도 당신은 나에게 내가 당신을 
얼마나 사랑하는 지를 보여줄 기회를 
주지 않았어요

(Chorus)

그 고통과 눈물에 대해서..
할 수만 있다면 시간을 되돌리고 싶어요.

(Chorus) fade out

728x90