[POP/팝송 추천/듣기/영어] Mariah Carey - Love Takes Time 가사 해석 번역 머라이어캐리 러브 테이크 타임


 

[POP/팝송 추천/듣기/영어] Mariah Carey - Love Takes Time 가사 해석 번역 머라이어캐리 러브 테이크 타임

 

 ※ 영상이 안 나올 경우 댓글로 알려주시면 감사하겠습니다.  

 

I had it all but let it slip away
Couldn't see I totally live alone
Now wonder around feeling down and cold
Trying to believe that you're gone

*
Love takes time to heal the heart
When you're hurting so much
Couldn't see that I was blind to let you go
I can't explain the pain inside
Cause love takes time
I don't wanna be here
I don't wanna be here alone

Lose my mind from this hollow in my heart
Suddenly I'm so incomplete
We don't need any night
Tell me how it stopped to rain
Tears are falling down endlessly

*repeat

You must say that it's over
You must say that you don't care
You must say you don't miss me, you don't need me
But I'm no bet you do in the will that you do inside

*repeat


나는 항상 그것을 가졌지만
빠져나가게 내버려두었죠
정말 혼자 살 수는 없는 걸까요
이제 주위가 침울해지는 걸 느끼고
당신이 가버렸음을 믿으려 하고 있어요

사랑에는 마음을 치료할 시간이 필요해요
당신이 그렇게 많은 상처를 줄 때도
나는 당신을 보낼 수 없다는 것을 알지 못했죠
나는 나의 마음속의고통을 설명할 수가 없어요
왜냐하면 사랑에는 시간이 필요하니까요
이곳에 있고 싶지 않아요
나홀로 이곳에 있고 싶지 않아요

나의 이 텅빈 마음으로 나는 정신을 잃어버려요
갑자기 나는 너무나 불완전해지죠
우리는 더이상 밤이 필요없어요
말해주세요 어떻게 비가 그쳤는지
끊이지 않고 눈물은 흐르는데
당신은 이제 끝났다고 말해야 해요
당신은 이제 상관하지 않는다고 말해야 해요
당신은 이제 나를 그리워하지 않는다고 말해야 해요
당신은 나를 필요로 하지 않아요
그러나 나는 결코 당신이 진심으로
그러는 것이라곤 생각지 않아요

728x90