[POP/팝송 추천/듣기/영어] LeAnn Rimes - I Need You 가사 해석 번역 리엔라임스 아이니드유


 

[POP/팝송 추천/듣기/영어] LeAnn Rimes - I Need You 가사 해석 번역 리엔라임스 아이니드유

 

 ※ 영상이 안 나올 경우 댓글로 알려주시면 감사하겠습니다.  

 

I don't need a lot of things,
많은 것이 필요치 않아요


I can get by with nothing
가진 것이 없어도 살아갈 수 있어요


Of all the blessings life can bring,
삶이 가져다 줄 수 있는 모든 축복 가운데


I've always needed something
전 항상 그 무언가를 원해 왔었죠


But I've got all I want
그러던 내가 바라던 모든 것을 얻게 됐어요


When it comes to loving you
그대를 사랑하게 되면서 말이에요


You're my only reason,
그대는 내가 살아가는 단 하나의 이유


You're my only truth
내가 진실로 사랑하는 단 한 사람

 

 


I need you like water
난 그대가 필요해요


Like breath, like rain
물과 공기와 비처럼


I need you like mercy
난 그대가 필요해요


From heaven's gate
천국으로 이끄는 신의 자비처럼


There's a freedom in your arms
그대 품 안에서 난 자유를 느껴요


That carries me through
삶을 헤쳐나갈 수 있게 해주는 자유를


I need you
난 그대가 필요해요

 

 


You're the hope that moves me
그대는 나의 희망이에요


that moves me To courage again
내게 다시 용기를 불러 일으켜주는


You're the love that rescues me
그대는 나의 사랑이에요


that rescues me When the cold winds rage
힘들고 거친 세상으로부터 나를 구원해주는


And it's so amazing
너무나 놀라워요


'Cause that's just how you are
그것이 그대의 본 모습이라는 것이


And I can't turn back now
그대를 향한 나의 사랑을 멈출 수가 없어요


'Cause you've brought me too far
그대를 무척 사랑하게 됐으니까요


728x90