[POP/팝송 추천/듣기/영어] Mariah Carey - Thank God I Found You (feat. Joe & 98 Degrees) 가사 해석 번역 머라이어캐리 땡크갓아이파운드유


 

[POP/팝송 추천/듣기/영어] Mariah Carey - Thank God I Found You (feat. Joe & 98 Degrees) 가사 해석 번역 머라이어캐리 땡크갓아이파운드유

 

 ※ 영상이 안 나올 경우 댓글로 알려주시면 감사하겠습니다.  

 

(Mariah)
I would give up everything
당신과 헤어져야 한다면

Before I'd separate myself from you
모든 것을 포기하겠어요

After so much suffering
모든 고통이 지나고

I've finally found unvarnished truth
드디어 진실 그 자체를 찾았죠

I was all by myself for the longest time
정말 오랫동안 난 혼자였고

So cold inside
속은 차가웠고

And the hurt from the heart it would not subside
마음에 남은 상처는 아물지 않았어요

I felt like dying
죽을 것 같았는데

Until you saved my life
그대가 날 구해줬죠

(Chorus - all)
Thank God I found you
당신을 찾은걸 신에게 감사해요

I was lost without you
그대없이 난 길을 잃었죠

My every wish and every dream
나의 모든 소원과 꿈이

Somehow became reality
어떻게인지 현실이 되었네요

When you brought the sunlight
햇빛을 가져와 나의

Completed my whole life
삶을 완성시켰고

I'm overwhelmed with gratitude
정말로 당신에게 감사해요

Cause baby I'm so thankful I found you
당신을 찾았다는 것에 감사해요

(Joe)
I would give you everything
그대에게 모든것을 주겠어요

There's nothing in this world I wouldn't do
그대가 행복할 수 있다면 내가 하지

To ensure your happiness
못할 것이란 세상에 없죠

I'll cherish every part of you
그대의 모든 부분을 소중히 할게요

Because without you beside me I can't survive
당신 없이는 살아남을 수 없으니까

Don't wanna try
상상도 하기 싫어요

If you're keeping me warm each and every night
만약 매일밤 날 따뜻하게 지켜준다면


I'll be all right
괜찮을거에요

Cause I need you in my life
당신이 필요하기 때문에

(Chorus - all)
Thank God I found you (I'm begging you)
당신을 찾은걸 신에게 감사해요 (정말 바래요)

I was lost without you (so lost without you)
그대없이 난 길을 잃었죠 (난 길을 잃었었죠)

My every wish and every dream (every dream, every dream)
나의 모든 소원과 꿈이 (모든 소원과 꿈이)

Somehow became reality
어떻게인지 현실이 되었네요

When you brought the sunlight (brought the sunlight)
햇빛을 가져와 나의 (햇빛을 가져와 나의)

Completed my whole life
삶을 완성시켰고

I'm overwhelmed with gratitude
정말로 당신에게 감사해요

Cause baby I'm so thankful I found you
당신을 찾았다는 것에 감사해요

-Bridge- (Mariah & Joe)
See I was so desolate
그대가 오기 전까지

Before you came to me
나 정말 외로웠죠

Looking back I guess it shows
돌아보면 우리의 사이는

that we were destined to shine
운명이었던거 같아요

After the rain to appreciate
비가 내린 후 선물이

the gift of what we have
우리에게 주어진거죠

And I'd go through it all over again
이 기분을 느끼기 위해서라면

To be able to feel this way
다시 한 번 해도 좋아요

(Chorus - all)
Thank God I found you
당신을 찾은걸 신에게 감사해요

I was lost without you (lost without you baby)
그대없이 난 길을 잃었죠 (난 길을 잃었었죠)

My every wish and every dream
나의 모든 소원과 꿈이

Somehow became reality
어떻게인지 현실이 되었네요

When you brought the sunlight
햇빛을 가져와 나의

Completed my whole life (whole life)
삶을 완성시켰고 (완성시켰고)

I'm overwhelmed with gratitude
정말로 당신에게 감사해요

Sweet baby I'm so thankful I found you
베이비 당신을 찾았다는 것에 감사해요


(Chorus - all)
Thank God I found you
당신을 찾은걸 신에게 감사해요

I was lost without you
그대없이 난 길을 잃었죠

I'm overwhelmed with gratitude
정말로 당신에게 감사해요

My baby I'm so thankful I found you
베이비 당신을 찾았다는 것에 감사해요

(Mariah)
I'm overwhelmed with gratitude
정말로 당신에게 감사해요



My baby I'm so thankful I found you
베이비 당신을 찾았다는 것에 감사해요



728x90