[POP/팝송 추천/듣기/영어] Queen - I Was Born To Love You 가사 해석 번역 퀸 아이 워즈 본 투 러브 유


 

[POP/팝송 추천/듣기/영어] Queen - I Was Born To Love You 가사 해석 번역 퀸 아이 워즈 본 투 러브 유

 

 ※ 영상이 안 나올 경우 댓글로 알려주시면 감사하겠습니다.  

 

I was born to love you
With every single beat of my heart
Yes, I was born to take care of you
Every single day...

(chorus:)
I was born to love you
With every single beat of my heart
Yes, I was born to take care of you
Every single day of my life

You are the one for me
I am the man for you
You were made for me
You're my ecstasy
If I was given every opportunity
I'd kill for your love

So take a chance with me
Let me romance with you
I'm caught in a dream
And my dreams come true
It's so hard to believe
This is happening to me
An amazing feeling
Coming through

(chorus)

I wanna love you
I love every little thing about you
I wanna love you, love you, love you
Born - to love you
Born - to love you
Yes I was born to love you
Born - to love you
Born - to love you
Every single day - of my life

An amazing feeling
Coming through

(chorus)

Yes I was born to love you
Every single day of my life

Go, I love you babe
Yes, I was born to love you
I wanna love you, love you, love you
I wanna love you
I get so lonely, lonely, lonely
Yeah, I want to love you
Yeah, give it to me


나는 당신을 사랑하기위해 태어났어요 
내심장이 고동치는 순간마다 
그래요 나는 당신을 보살피기위해 태어났어요 
내인생의 매일을 

(*)
나는 당신을 사랑하기위해 태어났어요
내심장이 고동치는 순간마다 
그래요 나는 당신을 보살피기위해 태어났어요
내 인생의 매일 매일을 

당신은 나를 위한 유일한 사람
나는 당신을 위한 유일한 남자 
당신은 나를 위해 만들어졌죠
당신은 나를 무아지경으로 만들죠 
만일 기회가 주어진다면
나는 당신의 사랑을 위해 죽을수도 있어요 

나와 같이 이 기회를 잡아요
내가 당신과 사랑에 빠지게 해줘요 
나는 꿈에 사로잡혀있어요
내 꿈이 현실이 된거죠 
믿기어렵지만
이런 일이 나에게 일어났어요 
미칠것같은 느낌이야 

(*)

당신을 사랑하고 싶어요
언제나 당신을 사랑하고 싶어요 
당신을 사랑하고 싶어요
사랑하고 싶어요 사랑하고 싶어요 
당신을 사랑하기 위해 태어났어요 
당신을 사랑하기 위해 태어났어요
당신을 사랑하기 위해 태어났어요
내인생의 매일을 
그래요 나는 당신을 보살피기위해 태어났어요
내인생의 매일을 

미칠것같은 느낌이야 

(*)

그래요 나는 당신을 사랑하기 위해 태어났어요 
내인생의 매일을 

당신을 사랑해요 내사랑 
그래요 나는 당신을 사랑하기 위해 태어났어요 
당신을 사랑하고 싶어요 당신을 사랑해 당신을 사랑해 
당신을 사랑하고 싶어요 
나는 너무 외로워요 
당신을 사랑해 
당신도 나에게 사랑을 주세요



728x90