[POP/팝송 추천/듣기/영어] Sweetbox - Everything's Gonna Be Alright 가사 해석 번역 스위트박스 에브리띵스 거너 비 올라잇


 

[POP/팝송 추천/듣기/영어] Sweetbox - Everything's Gonna Be Alright 가사 해석 번역 스위트박스 에브리띵스 거너 비 올라잇

 

 ※ 영상이 안 나올 경우 댓글로 알려주시면 감사하겠습니다.  

 

Everything's gonna be alright
모든게 좋아질거야
Everything's gonna be alright
모든게 좋아질거야

Who ever thought the sun would come crashing down
누군가가 생각하길 태양이 부숴져 사라지게 되었더라면
My life in flames my tears complete the pain
나의 삶은 용암과 눈물이 걷어진 고통속이겠지

We fear the end, the dark as deep as river bed
우린 끝을 두려워 하고 어두운만큼의 깊은 강을 건너서
My book of life incomplete without you here
나의 네가 없이 끝나지 않은 삶의 책이
Alone I sit and reminisce
홀로 나를 회의하고 추억하게 할거야.

Sometimes I miss your touch your kiss your smile
때때로 나는 너의 손길과 너의 키스와 너의 미소를 그리워 해
And meanwhile you know I never cry
그리고 그동안 네가 알듯이 난 절대 울지 않아.
'Cos deep down inside you know our love will never ever die
왜냐면 우리의 그 깊은 사랑은 절대 죽지 않을거야

Everything's gonna be alright
모든게 나아질거야
Everything's gonna be okay
모든게 좋아질거야
Everything's gonna be alright
모든게 나아질거야

Together we can take this one day at a time
함께 우리가 그 시간에 지내왔던 이 날들이
Can you take my breath away
내 호흡을 네가 같이 할 수 있고
Can you give him life today
네가 오늘의 삶을 줄 수 있어
'Cos everything's gonna be okay
왜냐면 모든것이 좋아질거니까

I'll be your strength, I'll be here when you wake up
나는 너의 힘이 되고, 나는 네가 깨어날때 여기 있을거야
Take your time and I'll be here when you wake up
너만의 시간을 지내고 나는 네가 깨어날때 여기 있을거야

I never thought my heart would miss a single beat
난 절대 나의 마음이 혼자 뛰지 않을거라 생각할거야
Caress your hand as I watch you while you sleep
사랑스런 너의 손이 네가 자는 동안 너를 바라볼때
So sweet I weep as I search within
정말 달콤하게 나는 너를 만지며 울거야
To find a cure, to bring you back again
고칠곳을 찾아, 너를 다시 내 곁으로 데리고 올거야
And the sun will rise open up your eyes
그리고 태양이 다시 떠오를때 눈을 뜨겠지
Surprise just a blink of the eye
눈의 깜박거림이 꼭 놀랍게 보여
I tried I tried to be positive
나는 정확하게 되도록 노력할게
Your a fighter so fight, wake up and live
너의 전사가 싸우게, 일어나 그리고 살아있어

Everything's gonna be alright

모든게 나아질거야
Everything's gonna be okay
모든게 좋아질거야
Everything's gonna be alright
모든게 나아질거야


Together we can take this one day at a time
함께 우리가 그 시간에 지내왔던 이 날들이
Can you take my breath away
내 호흡을 네가 같이 할 수 있고
Can you give him life today
네가 오늘의 삶을 줄 수 있어
'Cos everything's gonna be okay
왜냐면 모든것이 좋아질거니까

I'll be your strength, I'll be here when you wake up
나는 너의 힘이 되고, 나는 네가 깨어날때 여기 있을거야
Take your time and I'll be here when you wake up
너만의 시간을 지내고 나는 네가 깨어날때 여기 있을거야

Everything's gonna be alright
모든 것이 나아질거야

I'd give my life to only see you breathe again
내가 나의 삶을 오직 너만이 보고 너만이 다시 숨쉬게 해줄게
Hand in hand as we walk on the white sands
하얀 모래위에 우리가 걸을 때
To hear your voice rejoice as you rise and say
네가 일어나고 말할때 너의 목소리를 들으면 기뻐져
This is the day that I wake and pray okay
내가 일어나고 좋아지길 기도하는 이 날이
Today's silence as time just moves on
시간이 바로 움직이는 오늘의 침묵
You can't hear it though, but I'm playing my favourite songs
너는 이 생각을 들을 수는 없어, 그러나 나는 네가 좋아하는 노래를 연주해
I miss you much, I wish you'd come back to me
나는 너를 많이 그리워 해, 나는 네가 다시 나에게 돌아오길 기도해
You see I'd wait a lifetime 'cos you're my destiny
너는 내가 삶의 기다리는 것을 보고있지, 왜냐면 네가 나의 운명이니까

Everything's gonna be alright
모든 것이 좋아질거야
Everything's gonna be okay
모든 것이 좋아질거야
Everything's gonna be alright
모든 것이 나아질거야

Together we can take this one day at a time
모두 같이 이 날을 지내자
Can you take my breath away
너의 호흡으로 지내왔고
Can you give him life today
오늘 네가 그의 삶을 지내게 했으니
'Cos everything's gonna be okay
왜냐면 모든 것이 나아질거야

I'll be your strength, I'll be here when you wake up alright
난 너의 힘이 되어줄게, 내가 네가 깨어날때 거기에 있을게

Everything's gonna be alright
모든게 나아질거야
Everything's gonna be alright
모든게 나아질거야



728x90