[POP/팝송 추천/듣기/영어] Sweetbox - I'll Be There 가사 해석 번역 스위트박스 아일비데어


 

[POP/팝송 추천/듣기/영어] Sweetbox - I'll Be There 가사 해석 번역 스위트박스 아일비데어

 

 ※ 영상이 안 나올 경우 댓글로 알려주시면 감사하겠습니다.  

 

Yeah
We all know how it is
Sometimes, you need a shoulder to lean on
And when that time comes
You know I'm there, come on
(I'll be there...I'll be...)

(Chorus:)
Doesn't matter when you call me at night
I'll be there, I'll be there all the time
Doesn't matter when the tears hurt your eyes
I'll be there, I'll be there it's alright
I will care...I wish share...I will take you out of the dark
Doesn't matter when you call me at night
I'll be there, I'll be there all the time

Yeah, if I'm down cause I lost my job
And I'm feeling depressed
Would you help me relieve the stress
What if I'm sick and I need to rest
Would you tuch me in, feed me soup and rub my chest
And then the times when I just need somebody to talk to
Are you the right one I can walk to
When I'm down, the tears is pouring, its three in the morning
Would you pick up the phone when I'm calling?
Tell me girl

(Chorus)

Yeah...
You know I need someone during for serious times
You know

We all go through our ups and downs
At times I wanna cuss and frown 
When bad luck sucks you down
I need someone to cheer me up, make me laugh
Splash away the grief when we take a bath
And in my time of my need
She'll be there for me always
And we can chill and relax on our off days
It's only right to give her all praise
Cuz when the time gets tough
She'll be killing me softly as she says:

(Chorus)

I know it isn't easy
I know it isn't fair
I know that life is heavy when no one cares
And we all need a shelter
We all need a home
So come with me cuz I will never let you cry alone

(Chorus) x2


그래요, 우리는 이게 모두 어떤건지 알죠
가끔 당신도 기댈 어깨가 필요해요
그리고 그런 시간이 올때마다, 내가 거기 있어요. 
이것 봐요,

(Chorus:)
당신이 밤에 전화를 해도 상관없어요
난 달려갈게요, 내가 언제나 거기에 있어줄게요
상처받은 당신의 눈가에 눈물이 맺힐 때라도 괜찮아요
내가 있어줄게요, 내가 거기에 있어줄게요, 모두 괜찮아요
내가 돌봐줄게요,
내가 함께해줄게요
내가 당신을 어둠에서부터 구해줄게요
밤늦게 전화해도 상관없어요
내가 거기 있어줄게요, 난 항상 그자리에 있을게요

내가 일자리도 잃고 슬퍼하면
당신도 같이 슬퍼해줄래요?
내 스트레스 좀 날려줄래요?
내가 아프고 휴식이 필요하면
날 챙겨줄래요? 스프도 먹여주고, 배도 문질러주고..
그리고 이야기할 상대가 필요할때면
내가 얘기할 수 있게 옆에 있어줄래요?
내가 슬프고, 눈물이 막 나려고 하면
새벽 세시에도 내가 부르면 데리러 와줄래요?
말해봐요,

(Chorus)

우리는 힘든일이나 즐거운 일이나 모두 헤쳐나가죠
때때로 난 인상도 찡그리고, 욕도 하고 싶어요 
당신에게 안좋은 일이 있을때면,
날 응원해줄 누군가 필요해요
날 좀 웃겨봐요
목욕할때는 슬픔은 날려버려요 
필요할 때면 그녀는 언제나 날 위해 있어줄거예요
그리고 휴일에는 같이 놀고 쉴 수 있어요
그녀에게는 칭찬하는게 마땅해요
왜냐면 힘겨울때면
그녀의 부드러운 위로가 날 매료시킬테니까요.

(Chorus)

이게 쉽지 않은거 알아요, 이게 공정하지 않은것도 알아요
아무도 관심이 없을때면 삶이 무겁고 힘들어요
왜냐면 우리 모두는 은신처가 필요하거든요
우리는 편안한 공간이 필요해요
그러니까 나에게 와요, 
나 당신이 절대 혼자 울게 내버려두지 않을테니까

(Chorus) x2


728x90