[POP/팝송 추천/듣기/영어] Mandy Moore - I See the Light 가사 해석 번역 맨디무어 아이시더라이트


 

[POP/팝송 추천/듣기/영어] Mandy Moore - I See the Light 가사 해석 번역 맨디무어 아이시더라이트

 

 ※ 영상이 안 나올 경우 댓글로 알려주시면 감사하겠습니다.  

 

All those days watching from the windows
창밖으로 바라보던 모든 나날들
All those years otside looking in
바라보기만 했던 모든 세월들
All that time never even knowing
그 모든 시간동안 알지 못했어요
Just how blind I've been 
내가 얼마나 눈치채지 못했었는지


Now I'm here, Blinking in the starlight 
지금 나는 여기 별빛속에 깜빡이고 있어요.
Now I'm here, Suddenly I see
지금 나는 여기에서 갑자기 알게 됐어요
Standing here 
여기에 서니
It's all so clear 
모든게 명확해져요
I'm where I'm meant to be 
​나는 내가 있어야 할 곳에 있어요.


And at last, I see the light
마침내 나는 깨달았어요.
And it's like the fog has lifted
그리고 이건 마치 안개가 걷힌 것 같아요.
And at last, I see the light
마침내 나는 깨달았어요.
And it's like the sky is new
그리고  이건 마치 하늘이 새로워 진 것 같아요.
And it's warm and real and bright
이건 따뜻하고, 현실이고, 밝아요.
And the world has somehow shifted 
​그리고 왜인지 세상은 달라졌어요

All at once everything looks different
갑자기 모든게 다르게 보여요
Now that I see you 
지금 그대를 보니까요.



All those days chasing down a daydream 
허황된 꿈을 쫓던 모든 나날들
All those years living in a blur
희미함 속에서 살았던 모든 세월들
All that time never truly seeing
그 모든 시간동안 정확히 볼 수 없었어요.
Things the way they were
모든 것들이 존재하는 방식을요.
Now she's here shining in the starlight
지금 그녀는 여기 별빛속에 빛나고 있어요.
Now she's here suddenly I know
지금 그녀가 여기 있어서, 갑자기 나는 알게 됐어요.
If she's here
​그녀가 여기 있으니
​It's crystal clear 
모든게 아주 분명해요.
I'm where I'm meant to go 
나는 내가 가야할 곳에 있어요.


And at last, I see the light
마침내 나는 깨달았어요.
And it's like the fog has lifted
그리고 이건 마치 안개가 걷힌 것 같아요.
And at last, I see the light
마침내 나는 깨달았어요.
And it's like the sky is new
그리고  이건 마치 하늘이 새로워 진 것 같아요.


And it's warm and real and bright
이건 따뜻하고, 현실이고, 밝아요.
And the world has somehow shifted 
​그리고 왜인지 세상은 달라졌어요


All at once everything is different
갑자기 모든게 다르게 보여요
Now that I see you
지금 그대를 보니까요
Now that I see you
지금 그대를 바라봐요.

728x90