[POP/팝송 추천/듣기/영어] Sam Smith - I'm Not The Only One 가사 해석 번역 샘스미스 아임낫더온니원


 

[POP/팝송 추천/듣기/영어] Sam Smith - I'm Not The Only One 가사 해석 번역 샘스미스 아임낫더온니원

 

 ※ 영상이 안 나올 경우 댓글로 알려주시면 감사하겠습니다.  

 

You and me we made a vow
너와 나, 우린 맹세를 했지
For better or for worse
기쁠때나 슬플 때나 함께 하자고
I can't believe you let me down
니가 날 실망시키다니, 믿을 수 없어
But the proof is in the way it hurts
하지만 증거들은 이 아픔마저 가로막아
For months on end I've had my doubts
몇 달 동안 계속 의심이 들긴 했었지
Denying every tear
모든 눈물을 외면했고
I wish this would be over now
당장 이 상황이 끝나버리면 좋겠지만
But I know that I still need you here
난 아직 곁에 니가 필요한것 같아
You say I'm crazy
넌 내가 미쳤다고 말해
'Cause you don't think I've known what you've done
내가 니가 여태 저지른 일들을 모른다고 생각하니까
But when you call me baby
하지만 니가 날 "자기"라고 부를때
I know I'm not the only one
오직 나만을 의미하는게 아닌걸 알아
You've been so unavailable


넌 그동안 참 바빴었지
Now sadly I know why
지금 난 슬프게도 그 이유를 알아
Your heart is unobtainable
너의 사랑을 가질 수 없네
Even though Lord knows you kept mine
비록 내 마음은 녜게 있는 걸 신이 아시더라도
You say I'm crazy
넌 내가 미쳤다고 말해
'Cause you don't think I've known what you've done
내가 니가 여태 저지른 일들을 모른다고 생각하니까
But when you call me baby
하지만 니가 날 "자기"라고 부를때
I know I'm not the only one
오직 나만을 의미하는게 아닌걸 알아
I have loved you for many yoera
난 널 오랫동안 사랑해왔어
Maybe I am just not enough
아마 넌 나만으로는 충분하지 않았나 봐
You've made me realize my deepest fear
넌 나의 가장 강한 두려움을 실감하게 만들어
By lying and tearing us up
거짓말로 우리 사일 갈기갈기 찢어놓으며
You say I'm crazy
넌 내가 미쳤다고 말해
'Cause you don't think I've known what you've done
내가 니가 여태 저지른 일들을 모른다고 생각하니까
But when you call me baby
하지만 니가 날 "자기"라고 부를때
I know I'm not the only one
오직 나만을 의미하는게 아닌걸 알아
You say I'm crazy
넌 내가 미쳤다고 말해
'Cause you don't think I've known what you've done
내가 니가 여태 저지른 일들을 모른다고 생각하니까
But when you call me baby
하지만 니가 날 "자기"라고 부를때
I know I'm not the only one
오직 나만을 의미하는게 아닌걸 알아
I know I'm not the only one
내가 유일한 사람이 아니라는 걸
I know I'm not the only one
내가 유일한 사람이 아니라는 걸
And I know
난 알아
And I know
난 알아
And I know
난 알아
And I know
난 알아
And I know
난 알아
And I don't know
또, 난 모르겠어
I know I'm not the only one
내가 유일한 사람이 아니란걸

728x90