[POP/팝송 추천/듣기/영어] Maroon 5 - Sugar 가사 해석 번역 마룬파이브 슈가


 

[POP/팝송 추천/듣기/영어] Maroon 5 - Sugar 가사 해석 번역 마룬파이브 슈가

 

 ※ 영상이 안 나올 경우 댓글로 알려주시면 감사하겠습니다.  

 

I'm hurting baby, I'm broken down
나 너무 아파, 나는 무너졌어
I need you loving, loving I need it now
나는 지금 너의 사랑, 사랑 그게 필요해
When I'm without you I'm something weak
네가 없을 때 나는 왠지 약해지는 걸
You got me begging, begging I'm on my knees
나를 애원하게 만드는 너, 나는 무릎까지 꿇었어

I don't wanna be needing your love
나는 너의 사랑을 간절하게 원하지는 않아
I just wanna be deep in your love
나는 그냥 너와 깊은 사랑에 빠지고 싶은거 뿐이야
And it's killing me when you're away
네가 내게서 멀어지면 나는 죽을 만큼 힘들어
Ooh baby, cause I really don't care where you are
네가 어디에 있더라도 상관 없어
I just wanna be there where you are
나는 그냥 네가 있는 곳에 있고 싶어
And I gotta get one little taste
그리고 난 그 맛을 좀 볼거야

[Chorus] 반복
Sugar yes please
내 사랑, 부탁이야
Won't you come and put it down on me
이리와서 나를 사랑해주지 않을래
Oh right here, cause I need 
바로 여기로
little love and little sympathy
약간의 사랑과 약간의 동정이 필요해
Yeah you show me good loving, make it alright
넌 나에게 멋진 사랑을 보여줘, 모든게 완벽해
Need a little a sweetness in my life
내 삶에는 약간의 달콤함이 필요해
Sugar yes please
내 사랑, 부탁이야
Won't you come and put it down on me
이리와서 나를 사랑해주지 않을래


My broken pieces you put them up
부서진 나의 조각들을 주워줘
Don't leave me hanging, hanging come get me some
나를 떠나지마, 이리와서 사랑해줘
When I'm without you I'm so insecure
네가 없을 때면 정말 불안하단 말야
You are the one thing, one thing I'm living for
넌 내가 살아가는 유일한 이유야

I don't wanna be needing your love
나는 너의 사랑을 간절하게 원하지는 않아
I just wanna be deep in your love
나는 그냥 너와 깊은 사랑에 빠지고 싶은거 뿐이야
And it's killing me when you're away
네가 내게서 멀어지면 나는 죽을 만큼 힘들어
Ooh baby, cause I really don't care where you are
네가 어디에 있더라도 상관 없어
I just wanna be there where you are
나는 그냥 네가 있는 곳에 있고 싶어
And I gotta get one little taste
그리고 난 그 맛을 좀 볼거야

[Chorus] 반복

Yeah I want that red velvet
나는 그 레드 벨벳을 원해
I want that sugar sweet
그런 설탕같은 달콤함을 원하는거야
Don't let nobody touch it unless that somebody is me
누구도 너를 건드리게 하지마 그 누군가가 내가 아닌 이상
I gotta be a man, there ain't no other way
나는 남자가 될 거야. 다른 방법은 없어
Cause girl you're hotter than Southern California day
너는 캘리포니아 여자보다 더 섹시하니까
I don't wanna play no games I don't gotta be afraid
단순한 장난을 하고 싶은게 아냐 난 두려워하지 않을거야
Don't give all that shy shit
부끄러움은 다 버리고
No make up on than's my...
있는 그대로 그건 바로 나의...

[Chorus] 반복 X 2

Down on me, down on me
내게로 내게로

728x90