[POP/팝송 추천/듣기/영어] Matchbox Twenty - Bent 가사 해석 번역 매치박스트웬티 벤트


 

[POP/팝송 추천/듣기/영어] Matchbox Twenty - Bent 가사 해석 번역 매치박스트웬티 벤트

 

 ※ 영상이 안 나올 경우 댓글로 알려주시면 감사하겠습니다.  

 

If I fall along the way
만약 가다가 넘어진다면

Pick me up and dust me off
날 일으켜주고 먼지를 털어줘

If I get too tired to make it
만약 너무 피곤해서 갈 수 없게 된다면

Be my breath so I can walk
나의 숨결이 되서 내가 걷게 해줘

If I need some of your love again
만약 내가 너의 사랑을 필요로 한다면

Give me more than I can stand
견딜 수 있는 것보다 더 많은 사랑을 줘

When my smile gets old and faded
내 미소가 낡고 희미해진다면

Wait around I'll smile again
기다려, 다시 미소지을 테니까

Shouldn't be so complicated
그렇게 복잡하진 않을거야

Just hold me and then
그냥 나를 안아줘

Just hold me again
그냥 다시 나를 안아줘

Can you help me I'm bent
도와줘 난 정신을 잃었어

I'm so scared that I'll never
원상태로 돌아오지 못할까봐

Get put back together
너무 무서울 뿐이야

Keep breaking me in
나는 계속 굽어지고 있어

And this is how we will live
이렇게 우린 살겠지

With you and me bent
너와 내가 굽어진 채로

If I couldn't sleep could you sleep
내가 잘 수 없다면 넌 잘 수 있을까

Could you paint me better off
내게 새로운 색깔을 칠해줄래

Could you sympathize with my needs
내가 필요한 것에 대해 공감해줄래

I know you think I need a lot
내게 필요한 게 많다고 생각하는 거 알아

I started out clean but I'm jaded
시작은 깨끗했지만, 지금은 지쳤어


Just falling Just breaking the skin
그냥 떨어져, 몸이 부서지고 있어

Can you help me I'm bent
도와줘 난 정신을 잃었어

I'm so scared that I'll never
원상태로 돌아오지 못할까봐

Get put back together
너무 무서울 뿐이야

Keep breaking me in
나는 계속 굽어지고 있어

And this is how we will live
이렇게 우린 살겠지

With you and me bent
너와 내가 굽어진 채로

Start bending me
나를 휘어 줘

It's never enough
너를 느끼지 못하면

'Til I feel all your pieces
그건 충분치 않아

Start bending me
나를 휘어 줘

Keep bending me until I'm completely broken in
내가 부서질 때까지 나를 계속 휘어 줘

Shouldn't be so complicated
그렇게 복잡하진 않을 거야

Just touch me and then
그냥 나를 가끔 만져줘

Just touch me again
다시 나를 만져줘

Can you help me I'm bent
도와줘 난 정신을 잃었어

I'm so scared that I'll never
원상태로 돌아오지 못할까봐

Get put back together
너무 무서울 뿐이야

Keep breaking me in
나는 계속 굽어지고 있어

And this is how we will live
이렇게 우린 살겠지

With you and me bent
너와 내가 굽어진 채로

Without understanding
이해하지도 못하고

Hell, I'll go there again
젠장, 다시 이렇게

Can you help me I'm bent
도와줘 난 정신을 잃었어

I'm so scared that I'll never
원상태로 돌아오지 못할까봐

Get put back together
너무 무서울 뿐이야

Keep breaking me in
나는 계속 굽어지고 있어

And this is how we will live
이렇게 우린 살겠지

With you and me bent
너와 내가 굽어진 채로

728x90