[POP/팝송 추천/듣기/영어] 3 Doors Down - When I'm Gone 가사 해석 번역 쓰리도어즈다운 웬아임곤


 

[POP/팝송 추천/듣기/영어] 3 Doors Down - When I'm Gone 가사 해석 번역 쓰리도어즈다운 웬아임곤

 

 ※ 영상이 안 나올 경우 댓글로 알려주시면 감사하겠습니다.  

 

here's another world inside of me
내 몸 속에는 네가 보지 못할 수도 있는

That you may never see
또다른 세계가 있어

There's secrets in this life
이 삶 속에는 내가 숨길 수 없는

That I can't hide
비밀이 있어

Somewhere in this darkness
이 어둠 속 어딘가에 내가

There's a light that I can't find
찾을 수 없는 불빛이 있어

Maybe it's too far away...
어쩌면 너무 멀거나..

Maybe I'm just blind...
어쩌면 내가 눈이 멀었겠지..

Maybe I'm just blind...
어쩌면 내가 눈이 멀었겠지..

So hold me when I'm here
그러니 날 여기서 잡아줘

Love me when I'm wrong
내가 잘못되었을 때 사랑해줘

Hold me when I'm scared
내가 무서워할 때 날 잡아줘

And love me when I'm gone
내가 사라졌을 때 사랑해줘

Everything I am
나라는 모든 것


And everything you need
네가 필요한 모든 것

I'll also be the one
또한 네가 원했던

You wanted me to be
사람이 되어주겠어

I'll never let you down
널 실망시키지 않겠어

Even if I could
가능하다고 해도

I'd give up everything
너를 위해서라면

If only for your good
내 모든 것을 포기하겠어

So hold me when I'm here
그러니 내가 여기 있을 때 잡아줘

Love me when I'm wrong
내가 틀렸을 때 사랑해줘

You can hold me when I'm scared
내가 무서워할 때 넌 날 잡아도 돼

You won't always be there
언제나 그곳에 있진 않겠지

So love me when I'm gone
내가 사라졌을 때 날 사랑해줘

Love me when I'm gone...
내가 사라졌을 때 날 사랑해줘..

When your education x-ray
너의 가르침은 X-ray

Can not see under my skin
하지만 내 피부 속은 볼 수 없지

I won't tell you a damn thing
내 친구에게 말할 수 없는 것이라면

That I could not tell my friends
너에게도 절대로 말하지 않을 거야

Roaming through this darkness
이 어둠 속을 헤메고 있어

I'm alive but I'm alone
살아있지만 혼자이지

Part of me is fighting this
내 일부분이 싸우고 있어

But part of me is gone
하지만 내 일부분은 사라졌어

Maybe I'm just blind...
어쩌면 내가 눈이 멀었겠지..

Love me when I'm gone...
내가 사라졌을 때 사랑해줘..

Love me when I'm gone
내가 사라졌을 때 사랑해줘..

When I'm Gone
내가 사라졌을 때

When I'm Gone
내가 사라졌을 때

When I'm Gone
내가 사라졌을 때

728x90