[POP/팝송 추천/듣기/영어] Pink - Sober 가사 해석 번역 핑크 소버


 

[POP/팝송 추천/듣기/영어] Pink - Sober 가사 해석 번역 핑크 소버

 
 ※ 영상이 안 나올 경우 댓글로 알려주시면 감사하겠습니다.  

 

I don't wanna be the girl who laughs the loudest
제일 시끄럽게 웃는 여자는 되기 싫어
Or the girl who never wants to be alone
혼자 있는 걸 항상 거부하는 여자도 되기 싫어
I don't wanna be that call at 4 o'clock in the morning
새벽 4시에 나에게 전화하지 마
'Cos I'm the only one you know in the world that won't be home
그 시간에 집에 없는 건 세상에 나밖에 없다는 이유로
Aahh the sun is blinding
해가 눈부시게 빛나고 있어
I stayed up again
나는 또 밤을 새웠지
Oohh, I am finding
난 알게 됐어
That that's not the way I want my story to end
이런 식으로 내 이야기가 끝나는 건 옳지 못하다는 걸
I'm safe
나는 안전해
Up high
당당하지
Nothing can touch me
아무 것도 날 건드리지 못해
But why do I feel this party's over?
하지만 왜 나는 이 파티가 끝났다고 느끼는 걸까?
No pain
고통도 없는데
Inside
내게는
You're my protection
너는 나를 보호해 주는데
So how do I feel this good sober?
이 확실한 상태를 나는 어떻게 생각해야 되는 걸까?

I don't wanna be the girl that has to fill the silence
난 조용한 여자는 되기 싫어
The quiet scares me cause it screams the truth
진실을 외치고 싶어지는 그 고요함이 두려우니까
Please don't tell me that we had that conversation (I know we did)
우리가 그런 대화를 나누었다는 걸 나한테 말하지 마 (나도 알고 있으니까)
I won't remember, save your breath, 'cos what's the use?
난 너를 살려줬다는 걸 기억하지 않을 거야, 쓸모가 없잖아?


Aahh, the night is calling
밤이 부르고 있어
And it whispers to me softly come and play
살며시 다가와서 놀자고 속삭여
Aahh, I am falling
내가 쓰러지고
And If I let myself go I'm the only one to blame
내가 정신을 잃는다면 모든 게 내 탓이 되지

I'm safe
나는 안전해
Up high
당당하지
Nothing can touch me
아무 것도 나를 건드리지 못해
But why do I feel this party's over?
하지만 왜 나는 이 파티가 끝났다고 느끼는 걸까?
No pain
고통도 없는데
Inside
내게는
You're my perfection
너는 나를 보호해 주는데
But how do I feel this good sober?
하지만 이 확실한 상태를 나는 어떻게 생각해야 되는 걸까?

Coming down, coming down, coming down
무너져 내린다
Spinning 'round, spinning 'round, spinning 'round
어지러워
I'm looking for myself - SOBER (x2)
나는 확실한 상태의 나를 스스로 찾고 있어

When it's good, then it's good, it's so good till it goes bad
좋은 것은 그저 악화되기 전까지만 좋을 뿐이야
Till you're trying to find the you that you once had
너다운 너를 찾기 전까지
I have heard myself cry, never again
나는 내가 우는 소리를 다시는 듣지 않을 거야
Broken down in agony just tryna find a friend

친구를 얻으려고 애쓰다가 고통 속에서 쓰러지네

Ooo Oooo

I'm safe
나는 안전해
Up high
당당하지
Nothing can touch me
아무 것도 나를 건드리지 못해
But why do I feel this party's over?
하지만 나는 왜 이 파티가 끝났다고 느끼는 걸까?
No pain
고통도 없는데
Inside
내게는
You're my perfection
너는 나를 보호해 주는데
How do I feel this good sober?
이 확실한 상태를 나는 뭐라고 생각해야 하는 거야?

OOooo OOoo

No Pain
고통도 없는데
Inside
내게는
Nothing can touch me
아무 것도 나를 건드리지 못해
But why do I feel this party's over?
하지만 왜 나는 이 파티가 끝났다고 느끼는 걸까?
No pain
고통도 없는데
Inside
내게는
You're my perfection
너는 나를 보호해 주는데
How do I feel this good sober?
이 확실한 상태를 나는 뭐라고 생각해야 하는 걸까?



728x90