[POP/팝송 추천/듣기/영어] Britney Spears - Hold It Against Me 가사 해석 번역 브리트니 스피어스 홀드 잇 어게인스트 미


 

[POP/팝송 추천/듣기/영어] Britney Spears - Hold It Against Me 가사 해석 번역 브리트니 스피어스 홀드 잇 어게인스트 미

 

 ※ 영상이 안 나올 경우 댓글로 알려주시면 감사하겠습니다.  

 

Hey, over there

헤이, 거기


Please, forgive me

제발, 날 용서 해줘


If I'm comin' on too strong

만약 내가 너무 세게 온거라면


Hate to stare

빤히 쳐다보는 건 싫어


But, you're winnin'

하지만, 니가 이겼지


And they're playin' my favorite song

그리고 내가 제일 좋아하는 노래가 흘러나오고 있어


So, come here

그러니 이리 와


A little closer

좀 더 가까이


Wanna whisper in your ear

너의 귀에 속삭이고 싶어


Make it clear

확실히 말해


A little question

작은 질문이 있어


Wanna know just how you feel

그저 니가 어떤 느낌인 지 알고 싶어


 



If I said my heart was beating loud

만약 내가 내 심장이 크게 뛰고 있다고 말한다면


If we could escape the crowd somehow

만약 우리가 사람들로부터 도망칠 수 있다고 한다면


If I said I want your body now

만약 내가 지금 너의 몸을 원한다고 말한다면


Would you hold it against me?

날 싫어할꺼야?


'Cause, you feel like paradise

왜냐면, 넌 낙원처럼 느끼니까


And I need a vacation tonight

그리고 난 오늘밤 휴식이 필요해


So, if I said I want your body now

그러니, 만약 내가 지금 너의 몸을 원한다고 말한다면


Would you hold it against me?

날 싫어할꺼야?


 



Hey, you might think

헤이, 넌 아마 생각하겠지


That I'm crazy

내가 미쳤다고


But, you know I'm just your type

하지만 넌 내가 너의 타입이라는 걸 알잖아


I might be

난 아마도


A little hazy

약간 확신이 없게 될 지도 몰라


But, you just cannot deny

하지만, 넌 거부할 수 없어


There's a spark

불꽃이 튀어


In between us

우리 사이에서


When we're dancin' on the floor

우리가 무대에서 춤을 출 때


I want more

난 좀 더 원해


Wanna see it

보고 싶어


So, I'm askin' you tonight

그래서, 난 오늘밤 너에게 물어보고 있지


 



If I said my heart was beating loud

만약 내가 내 심장이 크게 뛰고 있다고 말한다면


If we could escape the crowd somehow

만약 우리가 사람들로부터 도망칠 수 있다고 한다면


If I said I want your body now

만약 내가 지금 너의 몸을 원한다고 말한다면


Would you hold it against me?

날 싫어할꺼야?


'Cause, you feel like paradise

왜냐면, 넌 낙원처럼 느끼니까


And I need a vacation tonight

그리고 난 오늘밤 휴식이 필요해


So, if I said I want your body now

그러니, 만약 내가 지금 너의 몸을 원한다고 말한다면


Would you hold it against me?

날 싫어할꺼야?

If I said I want your body

만약 내가 너의 몸을 원한다고 말한다면
 

Would you hold it against me?

날 싫어할꺼야?

Yeah


Uh-huh


Oh 








Give me somethin' good

내게 뭔가 좋은 걸 줘


Don't wanna wait

기다리고 싶지 않아


I want it now

난 지금 원해


Pop it like a hood

자동차 뚜껑처럼 일으켜


And show me how you work it out

그리고 니가 어떻게 쓰는 지 내게 보여줘

Alright

좋아
 

If I said my heart was beating loud

만약 내가 내 심장이 크게 뛰고 있다고 말한다면
 

If I said I want your body now

만약 내가 지금 너의 몸을 원한다고 말한다면 



Would you hold it against me?

날 싫어 할꺼야?








If I said my heart was beating loud

만약 내가 내 심장이 크게 뛰고 있다고 말한다면


If we could escape the crowd somehow

만약 우리가 사람들로부터 도망칠 수 있다고 한다면


If I said I want your body now

만약 내가 지금 너의 몸을 원한다고 말한다면


Would you hold it against me?

날 싫어할꺼야?


'Cause, you feel like paradise

왜냐면, 넌 낙원처럼 느끼니까


And I need a vacation tonight

그리고 난 오늘밤 휴식이 필요해


So, if I said I want your body now

그러니, 만약 내가 지금 너의 몸을 원한다고 말한다면


Would you hold it against me?

날 싫어할꺼야?

728x90