[POP/팝송 추천/듣기/영어] Eric Clapton - Change The World 가사 해석 번역 에릭 클랩튼 체인지 더 월드


 

[POP/팝송 추천/듣기/영어] Eric Clapton - Change The World 가사 해석 번역 에릭 클랩튼 체인지 더 월드

 

 ※ 영상이 안 나올 경우 댓글로 알려주시면 감사하겠습니다.  

 

If I could reach the stars

만약 내가 별에 닿을 수 있다면

Pull one down for you,

당신을 위해 하나를 따서

Shine it on my heart

내 가슴에서 빛나게 할 거예요

So you could see the truth

당신이 진실을 알 수 있도록

 

That this love inside

내 속에 있는 이 사랑이

Is everything it seems.

보이는 모든 것이에요

But for now I find

하지만 난 이제 알겠어요

It's only in my dreams.

그건 단지 내 꿈일 뿐이란 걸요

 

And I can change the world,

내가 세상을 바꿀 수 있다면

I will be the sunlight in your universe.

당신 우주의 빛이 되겠어요

You would think my love was really something good,

당신은 내 사랑이 정말 좋은 것이라고 생각하겠죠

Baby if I could change the world.

내가 만약 세상을 바꿀 수 있다면

 

If I could be king,

내가 왕이 될 수 있다면

Even for a day,

단 하루라도

I'd take you as my queen

당신을 내 여왕으로 맞겠어요

I'd have it no other way.

다른 방법은 없을 거예요

 

And our love would rule

그리고 우리의 사랑이

This kingdom we had made.

이 왕국을 다스리겠죠

'til then I'd be a fool,

그리고 난 바보가 되겠어요

Wishing for the day...

그 날을 꿈꾸면서

 

And I can change the world,

내가 세상을 바꿀 수 있다면

I will be the sunlight in your universe.

당신 우주의 빛이 되겠어요

You would think my love was really something good,

당신은 내 사랑이 정말 좋은 것이라고 생각하겠죠

Baby if I could change the world.

내가 만약 세상을 바꿀 수 있다면

 

That I can change the world,

내가 세상을 바꿀 수 있다면

I will be the sunlight in your universe.

당신 우주의 빛이 되겠어요

You would think my love was really something good,

당신은 내 사랑이 정말 좋은 것이라고 생각하겠죠

Baby if I could change the world.

내가 만약 세상을 바꿀 수 있다면

Baby if I could change the world.

내가 만약 세상을 바꿀 수 있다면

728x90