[POP/팝송 추천/듣기/영어] Leo Sayer - More Than I Can Say 가사 해석 번역 모어 댄 아이 캔 스테이


 

[POP/팝송 추천/듣기/영어] Leo Sayer - More Than I Can Say 가사 해석 번역 모어 댄 아이 캔 스테이

 

 ※ 영상이 안 나올 경우 댓글로 알려주시면 감사하겠습니다.  

 

Oh oh yeah yeah
I love you more than I can say
I love you twice as much tomorrow
I love you more than I can say
Oh oh yeah yeah
I'll miss you every single day
Why must my life be filled with sorrow
I love you more than I can say

Don't you know I need you so
Tell me please I gotta know
Do you mean to make me cry
Am I just another guy
Oh oh yeah yeah
I miss you more that I can say
Why must my life be filled with sorrow
I love you more than I can say

Don't you know I need you so
Please tell me I gotta know
Do you mean to make me cry
Or am I just another guy

Oh oh yeah yeah
I love you more than I can say
I love you twice as much tomorrow
I love you more than I can say
I love you more than I can say
I love you more than I can say

Ooh, I love you more than I can say
Ooh, I love you more than I can say
Ooh, I love you twice as much tomorrow
Ooh, I love you twice as much tomorrow
Ooh, mmmm


오, 내가 표현할 수있는 것보다 더욱 당신을 사랑해요.
내일은 오늘의 두배만큼 당신을 사랑하리다.
내가 표현할 수 있는 것보다 더욱 당신을 사랑해요.
오, 난 매일 당신을 그리워 하죠.
왜 내 인생은 슬픔으로 가득차야 합니까?
오, 나 내가 표현할 수 있는 것보다 더욱 당신을 사랑해요

내가 당신을 그렇게 필요로 한다는 걸 당신은 모르시나요?
제발 말해줘요. 알아야만 하겠에요.
나보고 울라는 말씀이신가요?
난 별볼일 없는 놈이란 말인가요?
왜 내 인생은 슬픔으로 가득차야 합니까?
오, 나 내가 표현할 수 있는 것보다 더욱 당신을 사랑해요

내가 당신을 그렇게 필요로 한다는 걸 당신은 모르시나요?
제발 말해줘요. 알아야만 하겠에요.
나보고 울라는 말씀이신가요?
난 별볼일 없는 놈이란 말인가요?

오, 내가 표현할 수 있는 것보다 더욱 당신을 사랑해요.
내일은 오늘보다 두배나 더 사랑하리다.
오, 내가 표현할 수 있는 것보다 더욱 당신을 사랑해요.
더욱 당신을 사랑한다구요...


728x90