[POP/팝송 추천/듣기/영어] Eric Clapton - Layla 가사 해석 번역 에릭 클랩튼 라일라


 

[POP/팝송 추천/듣기/영어] Eric Clapton - Layla 가사 해석 번역 에릭 클랩튼 라일라

 

 ※ 영상이 안 나올 경우 댓글로 알려주시면 감사하겠습니다.  

 

What'll you do when you get lonely 

And nobody's waiting by your side? 

외로울 때나 당신의 곁에서 아무도 기다려주지 않을 때 

당신은 무슨 일을 할 건가요? 

You've been running and hiding much too long 

당신은 너무 오랫동안 도망치고 숨어 있었어요 

You know it's just your foolish pride 

그건 당신의 바보같은 자존심일 뿐이랍니다 



Layla, you've got me on my knees 

라일라, 당신은 나를 무릎 꿇게 만들었어요 

Layla, I'm begging, darling please. 

라일라, 이렇게 애걸합니다, 달링 제발 

Layla, darling won't you ease my worried mind 

라일라, 달링 당신은 나의 근심에 찬 마음을 달래주지 않을 건가요 



I tried to give you consolation 

When your old man had let you down 

당신의 남편이 당신을 슬프게 만들었을 때 

나는 당신을 위로하려고 노력했어요 

Like a fool, I fell in love with you 

바보처럼, 나는 당신과 사랑에 빠져버렸죠 

Turned my whole world upside down 

나를 둘러싼 세상은 완전히 혼돈에 빠져버렸어요 



Layla, you've got me on my knees 

라일라, 당신은 나를 무릎 꿇게 만들었어요 

Layla, I'm begging, darling please. 

라일라, 이렇게 애걸합니다, 달링 제발 

Layla, darling won't you ease my worried mind 

라일라, 달링 당신은 나의 근심에 찬 마음을 달래주지 않을 건가요 


Let's make the best of the situation 

함께 어려움을 헤쳐나가요 

Before I finally go insane 

내가 결국 미쳐버리기 전에 

Please don't say we'll never find a way 

제발 우리가 길을 찾을 수 없을 거라고 말하지 말아요 

And tell me all my love's in vain 

그리고 나의 모든 사랑이 헛된 것이라고 말하지 말아요 



Layla, you've got me on my knees 

라일라, 당신은 나를 무릎 꿇게 만들었어요 

Layla, I'm begging, darling please. 

라일라, 이렇게 애걸합니다, 달링 제발 

Layla, darling won't you ease my worried mind 

라일라, 달링 당신은 나의 근심에 찬 마음을 달래주지 않을 건가요


728x90