[POP/팝송 추천/듣기/영어] Leona Lewis - Run 가사 해석 번역 리오나 루이스 런


 

[POP/팝송 추천/듣기/영어] Leona Lewis - Run 가사 해석 번역 리오나 루이스 런

 

 ※ 영상이 안 나올 경우 댓글로 알려주시면 감사하겠습니다.  

 

I'll sing it one last time for you

당신을 위하여 이 노래를 마지막으로 부를게요
Then we really have to go

그리고 우리는 정말로 가야만 해요
You've been the only thing that's right

당신을 만난 것을 유일한 옳은 일이에요
In all I've done

제가 해 온 모든 일들 중


And I can barely look at you

그리고 전 간신히 당신을 볼 수 있겠죠
But every single time I do

하지만 그럴 때마다
I know we'll make it anywhere Away from here

저는 우리가 이곳으로부터 떨어진 어디에서든 다시 만날 것이라는 것을 알아요


Light up, light up

불을 밝혀요, 불을 밝혀요
As if you have a choice

마치 당신이 선택권을 지닌듯
Even if you cannot hear my voice
당신이 제 목소리를 듣지 못하더라도

I'll be right beside you dear

제가 바로 당신 곁에 있을게요


Louder louder

더 크게 더 크게
And we'll run for our lives
그리고 우리는 필사적으로 달리겠죠

I can hardly speak I understand
제가 이해한다고 말할 수 없네요

Why you can't raise your voice to say
왜 당신이 목소리를 높여 말할 수 없는지를

To think I might not see those eyes
그 눈동자를 못 볼지도 모른다고 생각하는 것은

Makes it so hard not to cry

울지 않는 것을 너무 힘들게 만들어요
And as we say our long goodbye

그리고 우리가 긴 작별을 고할 동안
I nearly do

저는 거의 울겠죠


Light up, light up

불을 밝혀요, 불을 밝혀요
As if you have a choice

마치 당신이 선택권을 지닌듯
Even if you cannot hear my voice

당신이 제 목소리를 듣지 못하더라도
I'll be right besides you dear

제가 바로 당신 곁에 있을게요


Louder louder

더 크게 더 크게
And we'll run for our lives

그리고 우리는 필사적으로 달리겠죠
I can hardly speak I understand

제가 이해한다고 말할 수는 없네요
Why you can't raise your voice to say

왜 당신이 목소리를 높여 말할 수 없는지를


Light up, light up

불을 밝혀요, 불을 밝혀요
As if you have a choice

마치 당신이 선택권을 지닌듯
Even if you cannot hear my voice

당신이 제 목소리를 듣지 못하더라도
I'll be right besides you dear
제가 바로 당신 곁에 있을게요

Louder louder

더 크게 더 크게
And we'll run for our lives
그리고 우리는 필사적으로 달리겠죠

I can hardly speak I understand

제가 이해한다고 말할 수는 없네요
Why you can't raise your voice to say 

왜 당신이 목소리를 높여 말할 수 없는지를





728x90