[POP/팝송 추천/듣기/영어] Timbaland - Apologize (feat. One Republic) 가사 해석 번역 팀발랜드 어폴로자이즈


 

[POP/팝송 추천/듣기/영어] Timbaland - Apologize (feat. One Republic) 가사 해석 번역 팀발랜드 어폴로자이즈

 

 ※ 영상이 안 나올 경우 댓글로 알려주시면 감사하겠습니다.  

 

I`m holding on your rope

전 당신의 로프를 붙잡고

 

Got me ten feet off the ground

지상에서 10피트 위에 떠있어요

 

and I`m hearing what you say

그리고 당신이 하는 말을 듣고 있어요

 

but I just can`t make a sound

하지만 전 아무 소리도 낼 수 없어요

 

You tell me that you need me

당신은 말하죠 제가 필요하다고

 

Then you go and cut me down 

그러고선 당신은 저를 잘라내고 가버리죠

 

but wait

하지만 기다려요

 

You tell me that you`re sorry

당신은 내게 미안하다 말하네요

 

Didn`t think I`d turn around 

제가 돌아설 줄 몰랐다고

 

And say

그리고 말하죠

 

That it`s too late to apologize, It`s too late

사과하기엔 너무 늦었다고, 이미 늦었다고

 

I said it`s too late to apologize, It`s too late

저는 말했죠 사과하기엔 너무 늦었다고, 이미 늦어버렸다고

 

Yeah



I`d take another chance

전 또다른 기회를 잡아서

 

Take a fall

지상으로 내려와

 

Take a shot for you

당신을 위해 한번 시도해볼거에요

 

Oh And I need you like a heart needs a beat

그리고 심장에 박동이 있어야하듯 전 당신이 필요해요

 

but it`s nothing new

하지만 새로울건 없어요

 

Yeah yeah

 

I loved you with a fire red

타오르는 열정으로 전 당신을 사랑했어요

 

Now it`s turning blue

지금은 싸늘하게 식어가네요

 

And you say,

그리고 당신은 말하죠

 

"Sorry," like the angel heaven let me think was you

"미안해"라고, 마치 천국에 있다는 그 천사처럼요

 

But I`m afraid

하지만 전 두려워요

 

It`s too late to apologize, It`s too late

사과하기엔 너무 늦었죠, 이미 늦었어요

 

I said it`s too late to apologize, It`s too late

저는 말했죠 사과하기엔 너무 늦었다고, 이미 늦어버렸다고

 

Whoa oh



It`s too late to apologize. It`s too late

사과하기엔 너무 늦었죠, 이미 늦었어요

 

I said it`s too late to apologize. It`s too late

저는 말했죠 사과하기엔 너무 늦었다고, 이미 늦었어요

 

I said it`s too late to apologize

저는 말했죠 사과하기엔 너무 늦었다고

 

Yeah

 

I said it`s too late to apologize

저는 말했죠 사과하기엔 너무 늦었다고

 

Yeah

 

I`m holding on your rope

난 당신의 로프를 붙잡고

 

Got me ten feet off the ground

지상에서 10피트에 떠있어요



728x90