[POP/팝송 추천/듣기/영어] OneRepublic - Apologize 가사 해석 번역 원리퍼블릭 어폴로자이즈


 

[POP/팝송 추천/듣기/영어] OneRepublic - Apologize 가사 해석 번역 원리퍼블릭 어폴로자이즈

 

 ※ 영상이 안 나올 경우 댓글로 알려주시면 감사하겠습니다.  

 

I'm holding on your rope, 
난 네 밧줄을 쥐고 있어

Got me ten feet off the ground 
땅에서 10피트는 위로 올라와있지

And I'm hearing what you say but I just can't make a sound 
그리고 네 말이 들리지만 뭐라고 할 수가 없어

You tell me that you need me 
넌 내가 필요하다고 말하지

Then you go and cut me down, but wait 
그러고선 나를 싹둑 잘라버려, 하지만 기다려


You tell me that you're sorry 
넌 내게 미안하다고 말하지

Didn't think I'd turn around, and say... 
내가 돌아서서 이런 말을 할 줄은 몰랐을걸...

That it's too late to apologize, it's too late 
사과하기엔 너무 늦었다고, 너무 늦었다고

I said it's too late to apologize, it's too late 
그래 사과하기엔 너무 늦었어, 너무 늦었어

I'd take another chance, take a fall 
다시 기회를 잡아, 떨어져볼까

Take a shot for you 
널 한 번만 더 믿어볼까

And I need you like a heart needs a beat 
마치 심장에 박동이 필요하듯 난 니가 필요해

But it's nothing new
하지만 새로울 건 없지

I loved you with the fire red- 
빨간 불을 안고 널 사랑했지

Now it's turning blue, and you say... 
이젠 파랗게 변하고 있어, 그리고 넌 말하지...

'Sorry' like the angel heaven let me think was you 
'미안해' 마치 너라고 생각해버린 천사인듯이

But I'm afraid... 
하지만 미안하게도..

It's too late to apologize, it's too late 
사과하기엔 너무 늦었어, 너무 늦었어

I said it's too late to apologize, it's too late whoa.....
사과하기엔 너무 늦었다고, 너무 늦었다고 whoa....

It's too late to apologize, it's too late 
사과하기엔 너무 늦었어, 너무 늦었어

I said it's too late to apologize, it's too late 
사과하기엔 너무 늦었다고, 너무 늦었다고


I said it's too late to apologize, 
사과하기엔 너무 늦었다고, 

I said it's too late to apologize, 
사과하기엔 너무 늦었다고, 

I'm holding on your rope, 
난 네 밧줄을 쥐고 있어

Got me ten feet off the ground 
땅에서 10피트는 위로 올라와있지


728x90